Pracownik administracyjny (1 etat) Katedra Informatyki Katedra Elektroniki i Telekomunikacji
Pracownik administracyjny (1 etat)
Katedra Informatyki
Katedra Elektroniki i Telekomunikacji
Zadania:
- prowadzenie sekretariatu katedr WIiT,
- przygotowywanie w zleconym zakresie pism, opracowań, analiz,
- prowadzenie dokumentacji działalności naukowej i organizacyjnej katedr WIiT,
- przygotowywanie do publikacji (skład, edycja) tekstów i artykułów,
- organizacja spotkań i wyjazdów kierownictwa oraz pracowników katedr WIiT,
- obsługa w wyznaczonym zakresie systemów elektronicznych uczelni,
- współpraca z dziekanatem oraz wydziałowym centrami kształcenia w zakresie realizacji procesu kształcenia.
Wymagania:
- wyższe wykształcenie,
- doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym, najlepiej w szkolnictwie wyższym,
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
- samodzielność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań.
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
Dokumenty należy składać do dnia 27.09.2024 r.:
- w dziekanacie Wydziału Informatyki i Telekomunikacji pok. 174,
- w skrzynce na korespondencje Wydziału Informatyki i Telekomunikacji nr 53 (na parterze przy Dziale Administracyjno - Gospodarczym)
- emailowo na adres: di@pm.szczecin.pl
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Kinga FalacińskaJustyna Stojek
Data wytworzenia:
04 wrz 2024
Osoba dodająca informacje
Kinga Falacińska Data publikacji:
04 wrz 2024, godz. 10:51
Osoba aktualizująca informacje
Kinga Falacińska Data aktualizacji:
04 wrz 2024, godz. 10:51